Grymt härligt!! :)

älskar vädret.. varit ute och lekt lite med jack nu! :)
i dag blir det att dra till svartviksstugan och grilla.. förmodligen övningsköra lite också! :)

I dår var det tok mys hos moster.. fick hemgjorda handburgare och potatisklyftor :)
till efterrätt blev det smält choklad, som vi doppade frukt i. SUPER gott! :D

sen på vägen hem när vi åkte under broarna på riksotti såg vi jockes folkrace bil.
sen såg vi lita andra bilar efter de.. då kände jag att jag måste faktist få köra snart innan jag blir spritt språngande GALEN!!
jonas ska rostlaga klart min 1600 nästa helg.. sen ska det till tomas.. sen trodde vi att den var klar.. men nej då, såg sen att jag måste ha ny vagnbok också.. men då får vi ringa peter! :)
Vill träna nu.. så vall jag ha 28 maj... ööh.. NYSS!


Kommentarer
Enander - Med Kärlek till Folkrace

Sv: haha jaa inget jag inte hade räknat med! Lite skavanker går ju inte undvika :P



Blogg: http://enaander.blogg.se/
2011-04-17 @ 16:18:03




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback