fredag! :D

så jäkla skönt!
och ett plus är att vi fick sovmorgon också..
men det finns ju alltid nå negativt med det också.. har muntligt nationeltprov i engelska.. buhu!
då är vi uppdelad i grupper. ock min grupp ska ha 9.30
så en timmes sovmorgon! :)

är inte ens nervös för jag är så jäkla kass på engelska så jag vet hur det går -.-

men från det nagativa till det posetiva, så kommer jack i dag! :D
ska även få prova på zumba på idrotten, ska faktist bli ganska kul.. förutom att jag blivit stel som en lycktstolpe sen jag började få intresse för garage ;)
efter det slutar vi..så då sticker jag till solariumet.. och börjar på brännan lite extra..
solar jag lite så säger det bara POFF sen så har jag jätte lätt att bli brun! :)

puss så länge!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback