en riktigt trött tjej!

tror jag har sovit för länge i natt.. är super trött.. men det blir kanske annat när man kommer till skolan och ut bland folk! ;)
skit ont i axlar och rygg.. tror att jag har legat som ett klistermärke på jonas i natt :p
och den muppen ska börja jobba chor/shor (stavning?) i dag till nästa torsdag..
så får inte sova med honom förän nästa fredag! :(
fast mitt val.. inge kul om han ska upp och åka mitt i natten och jag ligger och inte kan somna om xD

iallafall är jag FLUUT FRISK NU! :D
inte täppt i näsan. inte snorig. inge ont i halsen och lungorna och revbenen är helt OK!
och inge annan sjukdom heller! :)


var ju även till pyret på studio Q i går! :)
fick ny fräsh färg och nyklippt fräsht hår.. så det fick nytt liv igen! :D



Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback