ush...

Varför ska de vara så kallt?
Kan det inte vara sommar och folkrace året om istället?
Skulle ha varit med bilen min till kungsgården i dag eller i morgon, för Tomas skulle ställa den i riktbänk,
efter insidenten med gashäng och crosshopp! :/
Men blev inget för han tyckte att det var kallt att hålla på ute!

Så då gick man i skolan och det var väll inte så fel när man får massa gosaker! :)
Efter så följde jag med marta,jossan och hanna upp till marta :)
Sen så kom Anton så satt jag med honom på tågstationen och prata lite :)
Och efter de hjälpte jag syster med rummet hemma hos mamma..
Och nu är jag hemma och har nyss pula i mig macka!

Nu vet jag inte vad jag ska göra..
Blir förmodligen film med farsgubben!
Och jonas jobbar kväll hela veckan! :(

Från de ena till det andra så vet jag att jag är dålig att blogga och hålla mig uppdaterad..
Men skriver när jag har tid och lust... är lite mycket jusst nu!

Hejs!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback