ser bra ut.. nästan

Morgon på er!
Känner mig mycket bättre i dag, har ont i halsen men ingen feber!
sköönt! :)
så i morgon blir det skola!
Nu ska jag fixa nå att äta.. sen plugga till matteprov... Känns som att det inte kommer gå nå bra! :/

Har suttit och kolla på youtube filmer när pappa körde bakhjulsdrivet.. varför skulle han börja med saab...
Önska vi fick glömma mardrömmen med han sjukdom!
Önskar han kunde köra som förut... ratta upp en sladd riktigt, och inte rulla för att han inte är med på ratten!
Att det alltid kommer något i vägen för det man älskar och brinner för!
Hoppas han får åka final i fin bubblan på gotland nästa år... det blir hans sista tävling säger han... Att sen lägger han ner pengarna på mig så jag får köra istället... men han gör mig så jävla glad när han kommer in från ett heat och säger hur kul han har!
pappa är  verkligen mitt allt <3



Kommentarer
Anonym

Gums, tänker på er ofta, men träffar er allt för sällan.

Fint du skrivit om pappa, (tårar i ögonen)



Blogg: http://lalleli.blogg.se/
2010-10-28 @ 21:09:37
Anonym

ja! vi lär träffas mer!

tack!

utan honom.. inget...



Blogg: http://pillon.blogg.se/
2010-10-29 @ 07:09:18




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback