nervös och godnatt! :)

I dag har man varit i skolan som vanligt! :)
Fick träna på att spritsa i bageriet och mina blev bara större och större!
Så fick vi tillbaks matte provet vi skrev förra veckan.. g iallafall, bara några poäng ifrån vg :/

Efter skolan blev det IKEA med syster! :)
köpte nys grejer till hennes rum hon håller på att göra om.. sen köpte vi godis och har kollat film!
riktiga gottegrisar är vi! :)
Så skrev jag klart svenska läsloggen och försökte greja klart engelskan om Marilyn Monroe!
Duktig ja! :)

Nu har jonas kommit hit så nu ska vi gå och sova! <3

Så hoppas vi på det bästa i morgon för ska till Pyret å hon ska greja iordning håret på mig för ska vara hennes färgmodell nästa torsdag! :D
Blir nog bra i slutänden hoppas jag!

Aja.. Godnatt alla!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback