ledig i dag! :)

Idag bär det av till borlänge med Pyret!
ska vara hennes hår modell! :)
Så man kommer bli blond och lila-brun hårig ;)
litar på pyret ja, så det blir säker skit bra, lägger väll ut nå bilder när jag kommer hem.
Nu snart lär man väll göra sig färdig, och pula i sig lite frulle..
Pyret hämtar mig 7.45
Jag som trodde att jag skulle få sovmorgon! :P

Iaf så kom Pappa och hemtade mig hos marta i går.. När vi kom hem blev de chips och film!
Pappa sa att det var en däckar-thriller. men det var värsta skräckisen så höll ju på att skita ner mig!
och jag som är kännslig för brutna ben å grejer!
 så efter 30 min tog jag täcket och gick... och pappa satt och asgarva, så jag antar att han visste om det!




Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback