yeey!

Då var min blogg färdig.. tackar ännu en gång marta för det! :)<3

Var lite kul i dag efter skolan.. för var hos marta själv ett tag.. sen kom Jossan också satt vi och flamsa ett tag..
Sen kom Tobbe så hade han köpt nya kläder.. så satt han på sig dom SEN gick han och duscha.. lite onödigt kanske? :p

Sen när jag kom hem så var maten serverad kykling och pommes! GÖTT!
Och när Jennie och jack hade gått så gick jag till jonas, så drog vi in till stan, där mötte vi Filip och Tim.. Så drog vi och bowlade! :D
Jag ägde ju så klart ut alla! Bakifrån :)
Först fick jag jätte mkt strike och spärr.. meen.. ofc så ska tummen börja krongla och göra ont.. är mer än ETT ÅR sedan jag skadade den.. men enligt vara suuper duktiga läkare så är det inge fel på den!!
Aja..
Nu tänkte jag kolla lite tv och bädda ner mig! Super kallt!

God natt alla!
Buss och kran! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback