kommer inte på någon bra rubrik! :)

Morgon..
I går blev det hem till matra efter skolan.. så träffade jag hennes mamma! Tyckte hon var suuper söt! :)
Sen åkte jag och Jossan till Dollar$tore..
Köpte godis och nå penslar.. :)
Sen när jag kom hem kollade jag i skol katalogen för den hade kommit! :)
Så kasta jag i mig mat.. sen blev det att kolla knight rider!
Sen lag man sig och sov!

Så vaknade man 7 i morse av att syster var in i mitt rum och fråga om han fick låna mitt smink!
Och jag som har sovmorgon och börjar 10!
Kunde inte somna om så efter att men lega i sängen en halvtimme knatade man upp iaf då..
Så nu sitter man och dricker te och kollar på vakna med the voice!

_____________________________________________________________

Nya knight rider serien rekomenderas! Jag tycker den är skit bra! :D

Både rolig,romantik och aktion! :)


Synd bara att jag har kollat på alla avsnitt som fins att ladda hem :/
fler tack!!

Kommentarer
Marta (:

mor min tychde du va söt mäh!

^^



Blogg: http://martanilsson.blogg.se/
2010-11-11 @ 01:15:41
SKOTTKÄRRA

De ska va gammla med hasselhoff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



2010-11-12 @ 11:48:35
pillson

tycker nästan den nya är bättre! :)



2010-11-12 @ 17:03:41




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback