trött.. men gör ett försök med ett inlägg...

Nu har man kollat knight rider med pappa..
I dag var men ledig.. skönt!
Så när jag vaknade drog jag på mig kläderna och gick till jona och åt frukost där.. spenderade hela förmiddagen med honom! :)
Sen när han hade åkt till jobbet så tänkte jag och pappa gå upp till Sanna.. men fick sms att hon skulle hämta Lucaz först!
Efter jag fick det smset tog det kanske 30 min.. sen stod hon och slog på vårat fönster och skrek hjälp..
HAHAHA! Då hade hon gett nyckeln till Sonen.. han hade starta bilen, kommit åt knappen till central-låset, och smällt igen dörren! Så bilen stod och gick och alla dörrar var låst! Lyckat.. plus att hemnycklar låg i bilen!
Så pappa fick ta tjockare tåltråd och gjorde en krok.. å bröt han upp en springa upp på dörren och lyckades efter mycket om och men får mer ståltråden och dra upp knappen...! Herregud.. jag trodde jag skulle dö av skratt! :p

Efter det bjöd sanna på fika..
en gick jag och pappa hem och kollade film.. men då ringde Jennie och sa att jack fått feber.. så då var det bara att åka och köpa alvedon.. men tillslut fick vi se klart filmen, och nu sitter man här och kan inte sova! suck...

EN BRA NYHET!
Yeey.. fick tips av Mattias om han morbrors Bubbla.. och det är en 1303! :D
Ska hämta den på fredag! :D

Lätt värt pengarna! :)

God natt med er Buss&Kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback