Trött efter gårdagen...

I går runt 4 tiden bar det av till stan, in till andré och matz! :)
Vi åt tacos, sen spelade vi nintendo wii, och jag BOKSTAVLIGEN ägde ut dom på pingis!
Jag hade 71 poeng medans dom låg emellan 5-17.. :)
Men sen på mariokarten så kom jag allt ifrån 2-9 plats..
Och syster kom typ sist hela tiden.. så satt hon och pratade och babblade och tittade knappt på skärmen när vi spelade en ganska svår barna.. så hör man typ ett rama skrik från henne..
"OJ! JAG VANN!"
haha... Vi hade iaf skitkul! :)

Sen kom jonas och hämtade oss, så hade han med sig Sammi.. (sannas bror) Har typ inte träffat honom på 8 ÅR!
Var skit kul att träffa han igen.. han var sig lik, som jag minns han! :)

I dag vet jag inte vad jag ska göra.. nu poppar man Drängarna! :)
Ska äta frukost snart, sen lär man väll städa eller nå sånt där jätte kul!

Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback