sköön dag!

Sov hemma hos jonas i natt!
så åkte han och jobbade direkt på morgonen så jag gick hem i princip när jag vakna..
Då började man att städa.. tänkte bara städa mitt rum och i klädkammaren.. men det slutade med att jag städade pappa & jacks rum och dammsög hela lägenheten ;) så tycker jag har gjort skapligt bra i från mig! :)
Pappa blev verkligen chokad när han kom hem! och jag å syster hade gjort fiint!
Sen blev det mat.. Namnam! :)

Nu har vi varit hos sanna& kalle där det var full fart som vanligt.. Så smakade vi glögg med saffran.. men det luktade mest bara saffran det var inte så mycket smak av de!

Nu tittar vi på Ice age med Jack! sen ska han sova!
Och då ska jag och pappa kolla klart på Knight and day, som vi började kolla på i går!
Var på den när den gick på bio! Skit bra.. Rekomenderas för dom som inte sett den! :)

Men det har varit en ganska lugn dag.. sköönt!

Bjuder på en bild hur det blev i köket ockå.. har tyvärr ingen bild innan!
Nu är det bara köks möblerna som ska lackas svart!


Och man ser golvet i mitt rum!! :o

Fantastiskt! ;)

Aja.. ha en bra kväll alla!
Buss och kran!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback