sikken hemsk natt!

Morgon alla!
Har sovit as dåligt i natt... För jag och jonas sov hemma hos mig i natt för vi kollade på film med pappa i går kväll, här hemma..Jag har då en 90 SÄNG.. Och jonas hade 39 i feber, och skulle prongt hålla om mig.. under täcket! Och mitt element har sluta funka och är på ful värme! SKIT KUL.. inte :(
Nu när jag vaknade var det vatten pärler på insidan av fönstret och jag svettades som as!

aja.. från det ena till det andra.. I dag ska jag hjälpa syster med nå.. :P
Sen vet jag inte vad som händer..
Om vi hade garage sulle jag ha spenderat dagen där.. men det har vi ju inte..MEN....
DADADADAM.. vi har ett garage på G, jonas ska ringa om det i dag får se när det blir ledigt och dax att flytta in! :)

Saknar mina brudar!! :(

aja.. frukost nu.. sen duschen.. hejs!

Kommentarer
Marta (:

we miss you too! <3



Blogg: http://martanilsson.blogg.se/
2010-11-05 @ 13:53:43




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback