rolig dag.. inte!

I dag fick man reda på att jag kanske får trilskas med mina magbesvär tills döden skiljer oss åt..
Så är väll bara att köpa ring till naveln å en till fingret, var då pappas komentar..
Sen fick syster den roliga nyheten när hennes doktor ringde att hon ska i princip ligga still hela tilden och får inte röra benet alls nästan, för det lossnade massa benbitar när knä hoppade ur led, så hon ska in på operation på onsdag!

Men iaf nu i kväll har vi haft mys framför tv:n och spelat tvspel och druckit glögg och mulat gosaker! =)
Nu ska man burra ner sig under täcket och försöka tänka på annat än mickis knä..
som hon har skrämmt upp mig med hela dagen hur det såg ut med knä på fel sida av benet.. jag som är så grymt kännslig! Yr i sallen! JA.. tackar för det kääära syster! :o
Älskar dig ändå, dock.. <3

Nej godnatt med er!
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback