nattinatti!

Nu ska jag snart gå och sova.. tänkte bara berätta lite vad jag gjort i dag..

Efter skolan gick jag och Jossan hem till tobbe för Jossan skulle ha nå filmer..
Så frågade jag honom om nya knight rider.. åå han ska fixa de/dom till mig! :D YEEY!
Sen kom jonas och hämtade mig så då åkte jag hem och åt, då blev det stuvade makaroner och fläsk! SKIIT GOTT! :)
sen har vi börja gjort om lite i köket.. så kom jonas så började vi titta på ghost rider :)
Efter ett tag hörde vi värsta braket utanför..
pappa- "vad fan vad de där.."

sen tänkta vi inte mkt på de.
så sen när jag gick å hämtade lite gottigott i köket så gick pappa ut och rökte.
så hör man från altan.- "Nu vet jag var det var, en tall gick av på mitten och ramla!"
Och det var knappt 10 meter från mitt rum.. får se om man vaknar upp kramandes med en tall i morgon då! ;)
__________________________________________

SÅ SNÖADE JU DET I DAG!

Jag förstår verkligen inte det roliga med det.. Det ända roliga är att sladda på isen..
Men har ju knappt vari så mkt is dom senaste 2-3 åren!
Och om man åker skidor och sånt, så ramlar man bara och bryter benen och sånt skit.. usch!!
Och setter mig inte i en lift igen efter att Marta, Jossan och Tobbe fick mig att se iaf BÖRJAN på "Frozen" (tror jag den heter!)

Så.. inge bra med vinter kallt och jävligt! :(
________________________________________

Nej nu ska jag krypa ner under täcket...
 elementet är cp så får inte upp värmen och förstret är otätt..kallt!

Har sovmorgon, och börjar 10.25 i morgon.. SKÖNT! :)
 Godnatt alla goa å glada! :)
BUSS&KRAN!


Kommentarer
Anonym

Har hittat säsong 1-4 Knight Rider nu :) allt borde vara klart på fredag om det går bra :)



2010-11-10 @ 12:46:45
tobias

forgot my name :D



2010-11-10 @ 12:52:39
Pillson

YEEY!! :D

tack tack tack! :D



2010-11-11 @ 08:51:29
pillson

YEEY! :)

tack tack tack :D



2010-11-11 @ 08:52:38




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback