mys! <3

Hellu.. i dag var det skola, som en vanlig måndag!
Efter skolan följde jag med marta hem, vilket josefine fågel och Frugan min (hanna) också gjorde! :D
Mkt Bus och stoj där då..


Efter de kom jonas och hämtade mig.. då drog vi till Monroe och jonas bjöd på mat.. Love it! :)
Sen åkte vi och köpte filmer och glögg.. sen hem och myste framför tv:n.
Massage och har nyss duschat!
Och har pratat lite om allt möjligt.. skönt att få prata av sig lite..
Och nu blir det glögg och film!
Massa mys hela kvällen! :)
______________________________
Och Haidi har snott min sminktuss.. vilket har blivit hennes favorit leksak.. Den är inte så fin för tillfället så tror hon får behålla den!
Jävla katter... Mys i soffan inebär också bonni och haidi mittimellan, och ska ha uppmärksamhet!
_________________
Har även praktiskt porv i kallkök i morgon..
så blir väll att kliva upp i tid och läsa igenom loggboken några gånger.


aja.. Orkar inte skriva så mkt mer.
Godnatt med er..
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback