morgon alla!

Får skjuts av jonas till skolan i dag så då slipper man stressa till bussen!
Plus, sovmorgon som alla måndagar!
Nu ska jag försöka få i mig lite frukost.. Varmchoklad och macka! :)
Känns som nå varmt behövs när man kollar på termometern, -10 grader.. USH

Har kök i skolan i dag.. tror vi skulle göra marmelad till Julmarknaden vi  ska ha! :)
Och efter skolan ska man hem och greja så syster får mat och göra henne sällskap..
Och pappa åker till sundsvall och ska kolla på en volvo 745, fast det är en 940 front på den! :)
Äntligen ska han skippa SAABEN... han ska kanske sälja saab folkracebilarna också.. Jippie! :D
Så nu blir han kar igen och köper baksladdare!

Nej nu lär jag göra mig klar!
Buss och kran

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback