morgon! =)

I dag är en bra dag! ägare till en bubbla igen! *ÖVERLYCKLIG*
TACK till världens bästa pappa! =)
Och jag ska tydligen bygga hela bilen själv! Vilket till kommer MKT svettsning och ställa ut hjulvinklar..
Resten är jag inge orolig för, det kan jag redan, för de gjotde jag på andra bubblorna också ;)


NU står den i jonas bilhall i bollnäs, för farmor ville inte ha fler bilar på gården..
Och jonas invarderade min plats! :o
__________________________________

I dag vaknade man av att pappa höll på att böka i köket!
Så kunde int somna om..
Bara till att kliva upp och äta frukost!

I dag blire att åka till köpis och köpa en ny jacka.. och kolla lite ;)
Sen runt 4-5 tiden ska pappa hjälpa till och ta tider och greja på enduro tävling..
Så då får man äta själv då..
Sen blir att gå på bio med jonas, det blir Harry potter! :)
Tänkte sova hos honom efter de om jag får.. med det tror jag säkert! ;)
__________________
Tycker synd om dom som kör i Borlänge i adg om det snöar lika där! :o

Hoppas alla får en bra dag!
Buss och kran!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback