mörbultad!

Hej alla goa och glada!
I går var jag nu med Jacks dagis på Järvzoo...
Det var kull tills vi kom halva vägen.. då började det självklart att regna!
Men det gick ändå.. blev snorhalt och gå med barnvagn..
Men jag hade det bra i vagnen med regnskydd och filtar! hade lust att kasta ur han å sätta mig själv!
Kom också unnefull med att jag måste skaffa en varg och en björnunge! SJUKT söta!
Och när bror sår björnana så sa han "Amse leka bönen" vilket betyder- "Gramse (katten våran) leka med björnen"
Kanske inte håller med om att han ska de! ;)
Så tyckte jag så synd om pappa för han orkade inte ens lyfta benen sista biten..
Då sa han- " Nu har jag fått de bevisat, jag orkar inte"
Då blev det svårt att hålla tillbaks gråten!

Iaf.. Så är man mörbultad i benen i dag.. och min hals..
Men då är ju SJÄLVKLART Jonas 3 gånger värre med feber, så sov hos honom.. Nu håller man på att hjälpa honom att städa, laga mat och massa sånt, tar hand om honom.. Medans han då ligger helt däckad i soffan och snarkar!
FUSK!

Så kommer pappa hit senare i dag och äter med oss! :)

Buss å Kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback