läskigt!

Har fått reda på att husen i område jag bor på är byggd på en gammal kyrkogård.. och att det har spökat i våran lägenhet!! :o
Hon som bodde här innan, hennes dotter hade vaknat av att det satt någon i hennes säng!
Och många innan dom märkte tydligen av det.. Men innan vi flyttade hit så var det nån gubbe här som förde ut andarna.. dom var tydligen i pappas rum och i badrumet.. Har bott här i 5 år nu och vi har iaf inte sett nå spöken lr märkt nå...
Är inte rädd för dom och tror inte så starkt på det där med spöken heller..
Men nu sitter det ändå i bakhuvudet, så varje gång jag går förbi pappas rum nu tittar jag in där utan att jag tänker på det, så känns det som någon tittar på mig..
Mysko de där!

Kommentarer
Jacob

spökena flytta väl därifrån när de började släpas hem en massa vrålande bilar där :P



2010-11-05 @ 18:21:54
Anonym

haha ja vi får hoppas de! :D



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2010-11-06 @ 09:35:17




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback