hejhopp! :)

Har inte blogga på några dagar nu!
I helgen var man på party hos hanna så då hade man inte tid.. Sen i går hade ja inte lust..
Men hade hur kul som helst i lördags! De var full fart! :)
Sen var det en liten seg dag på söndagen..
Och i går så bakade jag bullar så blev de mkt tv spel.. så åkte vi och köpte nå till datorn som typ gjorde så hela datal lagga.. Duktig pappa är! ;)

Vaknade halv 7 i morse när pappa gick.. Kunde/Kan då självklart inte somna om!
I dag så ska jag börja köpa lite julklappar, medans man har pengar! ;)
Sen lär man väll lägga sig i tid, för i morgon så bär det av till järvso med jacks (lillebrors) dagis...
Så då har man väll träningsvärk när man kommer hem :/

Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen, sen gå ham till jonas och hoppa i sängen få se om han vaknar! :)

MEN... Vet verkligen inte vad jag ska köpa till pappa och Jonas i julklapp! :(

Kanske skriver mer sen.. Buss och kran! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback