dålig på de där med rubriker!

I dag hade vi bageri första lektionen, där vi fick göra marsipan grisar!
Sen fick vi veta att både svenska och engelska var inställd, så då flyttade vi fram matten till halv 11.. så slutade vi dagen halv 12! Skapligt skönt måste jag säga..
Då åkte man och hämtade medicin hemma, sen gick jag till mamma.. Satt där till typ 1ett tiden och pratade lite..
När jag kom hem la jag mig och vilade, tror jag sov i 2-3 timmar..
Ussha för magkattar! Orkar inte med det nå mer! :'(
Men när pappa kom och väckte mig, för maten var klar, så kände jag mig lite bättre faktist så då pulade jag i mig lite mat..
Sen börja skriva klart till engelska inlämningen som skulle varit klar för typ 2-3 veckor sedan! :o
Sen ringde Jonas och undra om jag ville med till biltema.. På vägen dit mötte vi 2 polisbilar,3 ambulanser och 2 brandbilar.. alla åkte fullt på med blådjus.. så måste ha hänt en J*vla olycka..
Nu vet jag faktist inte vad jag ska hitta på! blir väll att greja klart engelska och börja läsa lite i boken till svenskan :p
__________________________________________

Pappas och min diskussion vid maten!

Pappa:
I dag får ni diska allt tjejer!
Jag: Varför de?
Pappa: Nu har jag jobbat med att tareda på skit och städa åt andra i snart 20 år! Nu tänker inte jag göra det längre!
Jag: Då tänker inte jag baka åt dig heller när du fyller för jag bakat ju åt andra i skolan!
Pappa: Nejdå, då får du baka åt dig så smakar jag allt!

Han har då lösningar på allt för att han ska få det bra! ;)
___________________________________

Skottar dom inte här snart kommer vi vara insnöad i morgon om det här jävla vädret fortsätter!
Nu är jag less på snön å kylan! GE MIG SOMMAR!

Nej nu lär jag plugga lite!
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback