Underbaraste bilen =)

POLKAFOLKAN!
Helt ärligt så är jag bokstavligen KÄR i min bil!
Satt och kollade på lite filmer när jag träna.. Vilken skillnad det blir från bara första träningen när jag inte visste bilen så bra tills sjätte träningen där jag har fått lära känna den riktigt..
Det är den första bilen jag fått lärt mig riktigt.. helt sinnessjukt.. har blivit av med dom andra efter en tävling!
 Även fast dom har varit rullad, vikt golvet och grus i motorn..
 Eller att den har blivit mosad i fram och växellådsras!

Många tror nog att jag är korkad nu.. men det är en sån kännsla och sitta bakom ratten när man verkligen kan bilen riktigt! Har ju aldrig kännt de förut... Visst trivdes jag i bubblan med det var ju för den var så fin!
Enda nackdelen med polkan är ju det där med gashäng.. men förhoppningsvis är det fixat.. Så är det synd att snön hann att komma annars hade framvagnen varit riktad och klar så jag hade fått träna på is barna i rörberg..
skulle jag bli av med polkan första tävlingen nu.. så skulle jag grina blod!!

hihi.. oj.. låter kanske lite patetiskt.. men jag mår så jävla bra av att få köra!!
Folkrace in my heart 4ever! <3


Kommentarer
Jacob

Jag har faktiskt sett en person (nämner ej vilken) brutit ihop och storgrinat när hon blev av med sin bil. Det tyckte jag var ett väldigt laddat/känslomässigt läge. Kändes inte så kul att titta på liksom. Hoppas inte du gör samma sak. Kram :)



2010-12-07 @ 22:08:37
pillson

När jag låg på sjukhuset när jag blev av med bubblan så gringde jag tills jag hade mer ont i huve än nacken... Till och med pappa började grina för han visste inte hur han skulle få mig glad.. Det var hemskt.. Gubben som köpte den ska vara glad att jag inte var där.. hade nog flugit på honom med spärrskafte! :o



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2010-12-08 @ 09:40:36




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback