skolan..

sitter nu i trappen vid salen där vo ska ha engelska.. Ser inte fram emot lektionen!
Har iallafall nyss ätit och innan det hade vi svenska och gjorde redovisning som skulle vara på ca 5 min.. Tror mitt var lite kortare :s
Men det känndes iallafall bra! ;)


I dag fyllar "gammla lådsasmamma" år.. så det blir att fira henne i dag efter skolan. vilker betyder att man får träffa bror också! :)
Och FIKA!! Wiiie..
MEn min pressent har dock spårlöst försvunnit! :o


Fick nyligen sms av syster.. och hör är över lycklig för att få böja sitt ben för första gången på 2,5 veckor..
Dock bara när hon ska sitta ;)
Stackars unge!!

Själv har man träningsvärk.. efter en tydligen vild natt i martas säng.. hon har då fått för sig att jag rycker till och bökar när jag sover.. Jonas säger lika.. vet inte vad dom fått för sig.. jag som ligger så lugnt å fridfullt.. snarkar aldrig och pratar inte i sömnen! (a)
Hihi..

Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback