sängen!

Har varit och firat jennie nu kon hem för ett tag sedan..
Har varit full fart på lillebror.. Undra om jennie fick han och sova.. blev liksom lite vilt med lek och pring där i slutet! ;)
Hihihi.. INTE jag som är skyldig.. det är det aldrig! ;)

Från det ena till det andra så har nu mina och jonas bäbisar flyttat.. bor nu mer i hudik.. varken jag eller jonas känner att tiden finns för 2 kattungar.. Så dom var väldigt mycket ensam , så för derat eget bästa så fick dom flytta.. tror dom får det bra i barnfamilj!
Men nu när dom är borta så känns det verkligen djupt i hjärta!
menmen..

Nu sitter man och försöker tänka lite på annat.. så sitter och pratar lite skit med systeryster mickis.. och kollar lite tv och småglimtar i datorn samtidigt.. känner mig så duktig som kan göra så mycket! :p
Och nu snart ska man väll även sätta sig in till engelsa redovisning i morgon om boken vi läst som jag bara läst baksidan på en! xD
Känner mig EFTER!!
Nu kommer jag bli sådär AP-STRESSAD igen! hoppas det bara inte påvärkar magen. :/
För blir det värre igen vet jag verkligen INTE vad jag tar vägen..
För nu ska jag komma ifrån den skiten!

Ska bli skönt när Jonas slutar jobba så man får burra ner sig i sängen och prata lite om allt och inget.. Skönt att få prata ut om allt med han.. även fast han inte fattar ett jävla skit.. men han försöker i allafall! ;)

Nu börjar syster min bli otålig här så får väll ge mig med att skria ett tag.. får se om man orkar engagera sig i ett inlägg sen.. kommer vär somna som en sövd ko efter allt bus med bror! ;)

Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback