OCH DET KALLAS SJUKVÅRD!

Tycker så synd om min syster.. helt sinnes sjukt.
Efter att hennes kvä gick ur led förrs veckan så sa dom bara att det var lite benbitar i knä dom var tvungen att plocka ur.. Att hon skulle genomgå en LITEN operation!
IN MY ASS!
I dag berättade dom att ena ledbande var av.. så det andra ledbande drog i hop sig så att knä var på väg att gå ur led IGEN! och nå muskler var trasig! Så hon fick genomgå värsta operationen, där dom löft bort knäskålen och försökte rätta till allt igen! Och det där har hon gått med i snart en vecka! Hon skulle igentligen inte gå på benet alls!! Efter att hon opererats så hade hon så ont så hon grät oavbrutet.. så hon fick bara mer och mer morfin men det hjälpte inte emot smärtan! Tillslut hämtade dom en spruta som var mer en än decemeter lång och tröck igenom benmergen till närvsystemet med Bedövning som tandläkaren andvänder! och tillräckligt mycket för att bedöva hela närvsystemet! Och ska också sova kvar på sjukan, för hon behöver uppsikt!
Att dom inte kollar upp felen på riktigt i från början!!
Blir helt GALEN!
_____________________
Fick ett fint sms av min pappa som var dåligt arg inne på sjukan!
Som löd:
Mickis var ju trasig å ett ledband var ju helt av. Så det här kommer att ta tid. mamma undrar om du kan gå ut med hennes hund.
Jag är arg på dom här Djävlarna som är inkompitenta apor jag ska anmäla dom fan! BAJS!
_______________________

Och min dag annars:
Bageri, gjorde syltkakor..
Blev bjuden på mat av LP3orna, Skit gott! Vi fick helstekt fläskkarré, potatisklyftor,gränpeppersås och stekta rotfrukter.. Och efterrätten bestod av Papparkaks-cheeskake med "apelsin spegel"
Efter det var det engelska och sen matte..
Sen hem och rasta mamma hund.
Sedan blev man bjuden på mat utav Jennie och jack, så gobiten har hamnat i trots ålden och är på SÅÅ bra humör!
Det blev iaf tacos :) nam nam!
Sen åkte jag och hälsade på syster på sjukan.. stackarn var helt drogad nästan! :(
Men hon fick med sig hemagjort julgodis, pucko och en tidning..
Så tyckte jag så synd om pappa som ska sova där på sjukan också, så då köpte jag bilsports börsen åt honom!
Efter de åkte jag tillbaks till Jennie.. kollade på emil med jag en stund.. sen fick jag vara med å lägga honom annars skulle han inte sova :p
Så innan jag gick hem lånade jag filmen "dumpa honom" på samma gång.
Och nu sitter man ensam hemma med våran käraste, griniga, skitsura katt. Gramse.. Ovh tror jag ska hämta täcket och burra ner mig, dricka lite glögg och glo lite på film!

Hoppas alla får/har en mysig kväll..
Och kom ihåg att inte lita på sjukvården!! usha!

Och Buss och kran på er!

Fick en teckning av bror, där han har målat min polkagris bil! =)


Hihih.. med lite fantasi är den ganska lik! ;)

Kommentarer
Anneli

Krama Mickis från mig

Fin teckning du fått :) gokillen

Och så en kram till dig



2010-12-01 @ 21:20:09
Jossan

Trodde först att Jacks teckning var typ någon bild på sakerna inuti Mickis knä XD

Men som tur var.. Jag är så glad att jag har min stora katt till får, han är supermjukis nu, du måste hit på lördag! 8D



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2010-12-01 @ 21:26:00




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback