nu är jag riktigt less...

blir bara sämmre med förkylningen dag för dag.. Kunde knappt andas när jag vaknade i morse..
Det är så jävla hemskt och vakna av att man inte kan ta ett andetag..
Kan jag ALDRIG få vara frisk.. Jag ska i allafall till moster på sonterapi i moron.. nålar i ansiktet och fotmassage.. jag som hatar nålar.. och kan klappa i för folk som trycker under mina fötter.. Men kan prova ALLT, bara jag får bort problimen med magen..
Men är det inte magen så är det rejäla förkylningar hela tiden. Och är det inte de är det magsjuka. Och är det inte det håller ryggen på att kolapsar..
Snart är man väll på smällen och har cancer lr nå sånt skit..

Förlåt.. vara bara tvungen att få ur mig de där!
______________________________________

Min dag:
pappa har laddat hem teen mom.. så det blir att kolla dom avsnitter och dricka tee och knapra alvedon..
Så kommer Jonas hem i dag! Så förmodligen kommer han förbi i kväll.. hoppas jag!
Det har gått 3 dagar bara.. och har saknat ihjäl mig!!
Helt otroligt va jag älskar pojken! =)

mina grabbar de där! =)

Buss o Kran

Kommentarer
Jossan

krya på dig pillilillan <3<3

we miss u <3



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2010-12-08 @ 13:17:49




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback