mitt mål för nästa år..

..är att köra på gotlant.. I min BUBBLA!
För det första är det 30års jubeleum.. För det andra är det mitt sista junior år.. så ska ha bra placering också!
Vilket betyder TRÄNING, NÖTA så jag kan bilen!
Och det betyder då.. att jag kommer behöva mycket PENGAR.. Och min plånbok är som en stampad koskit! :(

Så lär försöka få tag i JOBB! men vad!?
Och de är panik.. Måste köpa:
Båge, förgasare (helst Solex eller SU), drivaxlar.. vilket inte är lätt att få tag på till vw längre!! Sen ska ju resan,tävling och träningar betalas.. å det värsta.. bensin!
Varför aka det jämt vara pengar som kommer i vägen! det finns ju endå inte tillräckligt! xD

Sen har jag ett dilemma..
Vet inte om jag vill ha B20 lr B23 :o
Förmodligen 2,3 liter B20 om inte 2,5? ;)
Tycker bara att det blir för trångt med B23.. Dom har bara mer att knuffa sönder :o
Sen blir det oftast fränare ljud i B20.. Tycker det River i bättre! Låter lixom manligare! (säger jag då) ;)
HAHA! Hejja jutjärn!:)
I vilket fall som helst är det ju pengarna som avgör.. men klara det till Gotland.. Det SKA jag!
SÅ DET SÅ :D

Kommentarer
Jossan

Och såklart så fattar vi andra itne ett piss om B20 och allt sånt :D <3



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com/
2010-12-13 @ 18:40:38
pillson

haha beror på vem som läser ;)<3



2010-12-13 @ 19:07:46
Aggehh

Jag är bortskämd ja.... Pappa betalar, men de komemr ju en dag då jag står där själv med min glesa plånbok och ska paya för hela faderullan! De e inte billigt inte!



Blogg: http://aggehh.blogg.se/
2010-12-14 @ 14:07:09
Jacob

B20 2,3/2,5!?!? här har man pengar hör jag.. :O

Va va de för fel på sätena från bubblan då? dom såg ju fina ut :O



2010-12-14 @ 19:02:44
pillson

aggehh- Pappa betalar ju det han kan till mig men han jobbar ju haslvtid nu så pengarna finns inte så då försöker jag hellre fixa pengarna själv..



Jacob- det är pengar som inte finns men just det att jag vill ha dom.. sen får man ju lite kompisrabatter ;) Och sätena är det överdrag på.. det är igentligen röd-vita skinnsäten som är lite halvdanna..



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2010-12-14 @ 20:13:56




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback