@marta!

Juppjupp.. Hos marta och har myst å pratat lite, druckit glögg och marta har även försökt komma på nå till svenska redovisningen i morgon!!
Sen så ska våran Engelakabok vara utläst.. jävla tröök lärare som säger att vi ska få läsa på lektions tid.. sen helt plötsligt ska vi redovis boken.. för vi skulle ha läst på fritiden!! Ska dom ens få vara lärare.. så nu är jag efter med 2 saker på engelskan för att hon ska knöla till det!

Iallafall blire dett att kolla sista avsnittet på sesongen av Desperat housewivis.. Har inte hängt med i från början.. men tror jag ska ladda hem det för det är något som intresserar mig!
Sen blir det cugertown (stavning)..
Och tobbe skit på dig.. för nu fyller jag upp din plats i Martas säng!

För tillfället är det chips och oboy  som gäller!

Buss och kran! :)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback