....

mitt underbara rum är tok kallt igen! :(
Blir så less.. antingen kokhett lr is kallt.. har varit skapligt ett tag nu men nu börjar det krångla igen..
Iallafall nu medans jag väntar på Jonas har jag suttit och tänkt lite på vad jag verkligen skulle vilja ha i julklapp.. men kommer ändast på grejer jag vill ha till bilarna.. Känner mig helt hjärndöd!
Vill ha B20 block, bur till bubblan och bilöverdrag till båda! Annars vet jag nästan inte vad jag vill ha riktigt!
Satt och tänkte på en väska jag och pappa hittade.. hitta ingen bild på den nu.. men en snarlika.
Ser ut så här:
fast den är bredare, det står volkswagen med vitt och det är ingen bild..
Det ända jag önskar mig annars är typ pengar..
Önskade mig en bubbla av pappa.. så han betalade den vi hämtade för några veckor sedan..
Sen ville jag till pyret och klippa och färga håret.. Och det fick jag reda på av jonas att han beställt tid för så ska dit den 21/12..

Det roliga är att jag vet att jag har hittat massa saker jag vill ha under dom 3 månder som varit! kommer bara inte på vad!?..

Iallafall så slutar jonas om en halvtimme och jag känner mig i princip DÖD! så jag kommer tvärslockna när han kommer säkert! Men det får han ta tycker jag.. Ska ju ändå till skolan i morgon ju, då lär man vara pigg!! -.-
nej nu ska jag nog knäppa av datorn och kolla lite på tv..

Så godnatt med er!
Buss och kran!

Kommentarer
Jacob

om du inte kommer ihåg vad du ville ha under dom 3 månaderna kan de ju inte ha varit något vettigt ändå ;)



2010-12-19 @ 02:54:48




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback