jupp jupp..

Morgon freeks! :)
Är på bra humör i dag!
Vaknade kl 9, av att lillebror min kom instampandes i mitt rum och skrek - Pillan aka..hushos nu!
Vilket betyder.. pillan vakna.. frukost nu ;)

Så var bara att pallra sig upp och sätta sig vid furukost bordet..
Sen fick jack paket i julstrumpan i stället för julkalender.. Han fick då folkrace bilar!
Så nu är det fullt hus här hemma med dom.. Och jack gjorda weber rap! ;)
Fast för tillfället får tvättställningen sig en omgång.. tvättställningen vinner ;)

Lär väll hoppa in i duschen snart, sen börja packa lite.. för har beatämt mig att följa med jonas till bollnäs!
Först ska jag fisa mickis lite i ansiktet! ;D
Det är hon väll värld efter att jag låg fastspänd på ryggplatta på sjukan efter att jag krasha med bubblan..
Dåställde hon sig brevid mitt ansikte och sa förlåt och la av världens brakskit!
Och jag kunde inte direkt röra mig..

SÅ HÄMD nu när hon inte kan gå riktigt! :D

Hoppas ni alla får en goodi helg!
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback