jag måste vara..

Världens snällaste dotter! ;)
Kom hem från Jossan och var helt slut! Skulle lätt bara kunna gått och lagt mig.. så åkte pappa Jonas och mickis till farmor och farfar!
Så då Drog man i gång och började städa istället!
Så nu har man diskat ALLT!
Gjort ren ALLA speglar!
Sopat i ALLA rum! ( vi har ingen dammsugare)
Torkat golven i ALLA rum!
och plockat undan ALLT som inte var på sin plats!
Tillochmed i systers rum! :o

Jag är nästan shockad själv! :)
Men nu tänkkte jag sätte mig i soffan och ta det lugt och rita på bilden till pappa.. och vänta på att dom är klar med att lasta Jonas vw1600.. Och kommer hem med kinamat! :D
NAMNAM!

Så blir dett att sova hos jonas i natt! SÅ.. film och mys! :)
Det värsta är att jonas jobbar i morgon och börjar 7.. och nu har ju jag lixom lov!!
Men han får vara tyst.. annars kastar jag ut honom!
hihi :D

Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback