jag är kung på rubriker!

ELLER INTE...
Har inte suttit nå vid datorn i helgen över huvudtaget.. så tänkte skriva lite var som hänt..
I fredags mev det onte som jag tänkt mig med att städa rummet i alla fall!
Islället efter skolan drog jag, Jonäss och tobben till jossan så kom Felix också! :)
Efter vi varit där ett tag å Grabbarna fått kaffe så åkte jag och tobben med hem till  jonäss..
Så bjöd jag grabbarna på mat.. Blev köttfärsås och spaghetti. :)
så spelade vi BUZZ med syster.. 
 Sen gick vi ut och letade efter min familjs älskade katt gramse som varit borta sen 9 på morgonen.. Han brukar AKDRIG vara bprta på länge.. särskillt inte på vintern..
Men klockan 7 på lördag morgonen kom han hem, välbehållen men istappar i svansen!
Sen runt 10 på lördagen bar det av emot uppsala! då blev det SHOPPING! :D
Men köpte bara julklapp till syster och till mig köpte jag en väst, t-shirt pch SKIT snygg bh!:)

Så ser bh:N ut på ryggen.. så är spännet i fram :D


Ingen bra bild, men så ser iaf t-shirten och västen ut! :)


Och mickis Julklapp kan jag inte lägga ut ;)


I dag bliv det BUMLE frukost! :) NAMNAM
Sen har det varit slapp och BUZZspel..
Så har jag försökt städa i snart 4 timmar men kommer alltid på massa annat som jag börjar göra i stället..
Men när jag väl är klar ska jag julpynta ;)

Nu blir det mat.. som består av Kycklingspätt och friterade pommes! :D

Buss och kran med er! :)


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback