ja ni..

För det första. Så har jag ätit hur mycket julmat som hellst. Och (bokstavligen) SMÄLLT i mig godis.. nu i jul.. har inte ens gått upp ETT kilo! Wierd.. JA!
(har dessutom inte haft ont för magkatarr lr nå sånt, vilket är skönt! Antar att zonterapi funkar!)

För det andra. Så kollade jag och syster på One tre hill i dag.. har aldrig direkt tyckt om det men i dag blev jag FIXERAD!
Och jag och mickis i princip räknade tårarna.. :p

För det tredje. Är jag SKRUVKÅT som as.. annars burkar man ju tycka att det är köra som är den roligaste delen..Vilket ja också vill.. men en haldag i garaget skulle inte sitta fel!
OCH det bästa med det... är att jag och jonas åker till bollnäs i morgon natt.. så då kan jag greja med bubblan hur mycket jag vill!! :D YEEY!



Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Sitter och väntar på att jonas ska höra av sig så man vet om man ska stanna uppe och släppa in han när han slutat jobba klockan 12 eller och man kan lägga sig och sova..
hhmm.. sega karar ;)

Håller även på att få spunk på grannarna! Låter som dom ska jucka igenom golvet snart.. :o

Nej nu lär jag försöka få tag på trög karen min så jag får sussa!
God natt med er.
Buss&kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback