I dag..

.. har jag och pappa kommit unnefull med att båda tjänar på om vi delar bil på gotland..
Vi borrar ett extra block tar med oss extra drivaxlar,  en växellåda och kanske topp! Men det blir då bubbla i vilket falla som hells! :D
Värsting bubbla med motorcykel förgasare och grejer.. förmodligen b23 ;)
NAMNAM!
I dag har man varti på köpis och fixa bland dom sista julklapparna..
Sen gick vi till sanna och fikade.. Sen har man städat rummet.. DUTTI!
Nu sitter man med farsgubben och syster och spelar needfourspeed underground2 (staving?)
Och jag är kuung! har vunnit alla barner vi kört hittills! :D

I kväll ska jag nog fortsätta och rita på bilden när pappa rullar..
Annars vet jag inte.. och jonas är i bollnäs! :/
Bajs..

Buss och kran!
 lila bubblan blir min å pappa gotlands bil! ;)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback