I dag..

Så har det i princip varit full fart..
I motse vaknade jag halv 11, då gick jag upp och spelade förasta needfour speed underground. :)
Sen så kom lille bror. Då blev det till att klä julgranen :)
Och vi hade bara en  mindre i år som är ca 140 cm..
Så satt jag på stjärnan på toppen.. så kom mickis och sa att pappa alltid satt på stjärnan..
Då kläcker farsgubben ur sig.. Men låt henne göra det i år då, nu när hon fär en gångs skull når!
Jävla gubbe! >.<


Efter det kom jennie och hämtade jack.. så började pappa med maten! :)
Blev stuvade makaroner och hemmeglorda köttbullar.. som dock blev till studsbollar ;)
Efter maten vad jag å syster duktig och diskade! :D
Sen blev det tv spel igen! ;)

Och när jonas kom hem bar det av hem till honom och började greja om i lägenheten hans! :)
Är riktigt bra här nu.. bara lite småpill kvar!


Så nu sitter man nerbäddad i soffan och myser med Jonas.. Och kollar på Jönssonligan ;)
Ska förmodligen sova snart.. Så godnatt på er!
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback