Hemma igen..

Hellu alla goa å glada!
Nu är man till baks i gävle trakterna igen hemma i valbo!
Skönt att vara tillbaks igen fast ändå inte.. skulle lätt ha kunna stannat ett tag till!
Va bara mys å garage hela helgen, käns som det behövdes efter allt som hänt..
I lötdags vare bara mys..
Och I går (söndag) så spenderade jag och jonas mestadels av dagen i garaget..
Började greja med min bubbla medans jonas försökte få fart på mamma hans peugeot. (stavning)
Så började skruva ur säterna jom självklart skulle börja jävlas. men nu är det bara en mutter kvar på ryggstödet till baksätet.
 
Vilket hamnar på tippen..
Men stötfångare och lysen ska säljas.. Förvånansvärt fina :o

Iaf när jonas var klar, så drog vi upp till andra garage och börja graja med syrran hans vw, polo.
Han fixa grenröret och jag fick pilla ihop trombromsarna..
Dom där förbannade fjädrarna och småpillet.. trodde jag skulle få SPUNK! Men sfter mycket om och men så satt dom där dom skulle! :)

På kvällen blev det tv, och mys.. så kom jonas syster.. och hennes kille! :)
Sen typ tvär däckade vi som .. PANG!
Och i morse klav vi upp åt frukost och grejade lite och packade.. sen bar det av emot gävle!

Och nuligger man här i soffan och har kollat lite på simpson och scrubs! :)
Och som vanligt är det svinkallt i den här förbannade lägenheten!! Men är tydligen bara jag i familjen som tycker det :s

Får ladda inför skola i morgon.. eftersom vi var ledig i dag så är det helt fel i min skalle.. känns som söndag!

Buss och kran!


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback