Gott nytt år på er!

Blir att fira nyår hos kalle i söräng! =)
Så blir det go mat och full fräs! :D
YEEY!


Har snart fått klart insidan på bubblan.. igår så rev jag ur sista sätet och instrument panelen! :)
Oxh skruvade bort nästan alla bältes grejer.. Och när jag skulle ta bort alla lampor och greja så ska det självklart börja krångla.. så når jag skulle få bort ena skålen på framlyse som sitter in i skärlen blev det brytjärn och släggan.. så den ser ut som en fågel skit efter att jag var klar! ;)
Gick lite hett till i slutet när det inte gick som jag ville..
Så.. MY WAY OR THE HARD WAY!
haha!

jani.. hoppas alla får en suuper nyårsafton!
Buss&kran!

Kommentarer
Jacob

Your way IS the hard way? ;)



2010-12-31 @ 14:04:14
pillson

hahaha.. ja det kanske är så det är? ;)



Blogg: http://pillson.blogg.se/
2011-01-04 @ 16:34:39




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback