Bollnäs!

Då sitter man i bollnäs/söräng med pöjken min! :)
Hur mysigt som hellst att vara här igen!
Har varit och hällsat på Jonas mormor.. Så har även pappa hens kommit hem från sjukan! :)
I kväll blir det ÄNDAST mys! :D
Tänkte offra mig lite och ge jonas lite massage :)
Sen blir det mys i soffan med film.. med efter som dom inte har dvd lr nå sånt blir det nog att kolla på Sexand the city, långfilmen. som går på tv i kväll.. Men det är inte nå pina direkt tycker dom kan vara ganska rolig/ bra! ;)
Så blir det att ladda till att skruva i mörron.. tänkte börja lite med fin bubblan min!

Hoppas alla tänker ha en lika mysig kväll som jag& jonas! :)
Buss och kran!

Bjuder på lite sköna bilder när Kärleken min kör med sin pärla!

*HOST*
(btw..Inte den lättaste jag kört!)

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback