blir hemma från skolan!

Självklart i dag när vi har prov så blir man sjuk!
Är det inte magkatarren så är det nå annat.. Förmodligen påväg att bli ultra förkyld igen! :(
Kan nästan slå vad om att jag kommer få samma problem som syster och mamma.. så jag kommer få operera bort halsmandlarna.. Då DÖR jag!
Känns aomm jag har slämmiga golfbollar i halsen blandat med sandpapper.. För övrit är jag pigg!
Men fick inte komma till skolan för Per (min mentor). Så att det inte ska spridas smittor i köket.. Iof är det förståligt!

Så då kommer dagen ist bestå av att ligga framför tv:n.. Lite varm choklad kanske..
Så måste jag gå till Jonas lite då och då och kolla till katterna.. sover förmodligen där också, så dom får lite sällskap!
För Jonas har hans jobb skickat iväg på kurs i södertälje tror jag det var! Och blir borta tills onsdag! :(
Konstigt.. Även fast han är borta sån kort tid.. så saknar man han redan!
Och i bland blir man så less så man bara vill kräkas på varandra!

Hoppas alla får en bra dag, och att alla håller sig frisk!
Buss och Kran!

Kommentarer
Jossan

Spy inte, det är inte mysigt :D



Blogg: http://joffepoff.blogspot.com
2010-12-06 @ 16:56:20




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback