blir en skön dag!

I går kände jag att jag inte orkade göra nå inlägg.
Men efter skolan så gick vi till marta så gjorde hon klart min tatuering! :)
OMG, super nöjd!

Sen kom lille syster ham från sjukhuset runt 5 halv 6 tiden.. Så då ville jag spendera kvällen med henne!
Tycker så synd om henne.. hon har fått värsta ställningen runt benet.. typ Forest gump!! xD
Aja nu sa jag inte mobba henne.. Stackarn har mer tabletter än en knarkare tror jag! :o
Så får hon tinte röra benet als på 2 veckor.. så hon kommer få hemundervisning tills jullovet börjar! fusk!

______________________
I dag har vi julmarknad i skolan.. Jag ska stå och sälja med Marta och jossan! :)
Så vka vi stå 11.40 så då börjar vi inte förän då. Sen slutar vi typ halv 2 tiden! :D
Sen när jag komer hem ska jag tvätta lite och plocka lite på rumet..
Får se om jag går till jonas också! :)

SEN.. blir det ladda inför Uppsala å shoppa i morgon!! Åker med Jonas, Jossan,Tobbe och Felix :D

Får se om jag tar mig tid och lägger ut lite bilder på tatueringen :)
Buss å kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback