1 vecka kvar..

till julafton! Skönt så får man de överstökat... Bara slöseri på pengar och mår får nästan aldrig vad man önskar sig :p

I går var jag hemma från skolan för hade ont i bihålorna! Sen emot kvällen började jag få nästan som kramper i magen.. sen vart det kört! Så har haft ont i magen hela natten och dan.. Jävla magkattarr! :(
Men ska till moster på måndag igen på akipugtur.. så hoppas hon får ordning på det nu.. och att det FUNKAR!
Annars får jag ju bara äta kokt.. och då blir det även bara kokt för mig på JOLAFTON.. Då stannar jag hemma isåfall, för då tänker inte jag fira nå jul! Maten är ju viktigast! :o
ellerhur?

Var iallafall till skolan på matte timmen i dag och gjorde provet.. kändes så där.. men ett G lär man väll få iaf!
Efter kom Jonas och hämtade mig! så hjälpte ham med nå julklappar.. Nu tänker jag bädda ner mig i soffan med värmekudde och kolla film med syster!

Och i kväll blir det tv spel lr film med pappa, syster och jonas! :)
Buss och kran!

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback