Dena fredagskväll var precis vad jag behövde!

I dag har det varit att springa i tvättstugan och packat lådor, medans jonas har besiktat bussen och lastat folkracebilen min! :)
Så nu kl 5 drog vi till church streer med Jossan och Felix!
Och jag kan säga att det behöve jag! träffa två goa människor och vara ta det lungt!
Och vi tre var djupt inponerad av Jonas som smällde i sig en 950 grams stek med strips och grejer till! Och på det efterrätt med kakor och grädde!! :O
Fattar inte hur han orkade! :o
 
Men church street är iallafall nya favorit stället! ♥
100 av 100!! :D
 
Nej nu ska jag försöka lösa stackars jonas problem som sitter på skithuset och toapaooret är slut!!
HAHA.. jag DÖR!!
 
Sen ska vi dra oss mot barnan till min fina fr räser!!
 
Tack för en guld värld kväll Felix, Jossan och jonas!! ♥

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback