Blev inte min dag!

I går hade det ju fått kunna gå bättre!
I första heatet så gock hon inte alls som hon skulle.. kom in i depån (bokserad för bilden stannade!) och då rann det vatten i hela bilen! Så var någon slang trasig, tackar gudarna att den inte gick at så jag fick det i nylle. Det är ju inte direkt dusch tempratur på det där vattnet! ;)
Och blev nå fel med toppackningen, kom på att det är lite special med toppen så lär limma fast packningen så den sitter där den ska!
Det är bara det att när jag och Jonas fixade med bil, låda och motor, så ville jag ringa pappa och höra om hur vi skulle göra, för jag vet att det varit lite specal edition med den här motorn, meeen, då var jag barnslig enligt Jonas och jag litede inte på han!
MEEEN.. Vem hade rätt!? Jo jag..
Så fort det varit nå fel och jag har sagt det så har både pappa och jonas sagt att det inte alls är så!
Men jag har ALLTID haft rätt!
  • Om växellådan i saaben, totalrensad, men det var ju inge fel på den ee!
  • Framvagnen på bubblan. "det ska darra lite i ratten på gammla bilar". Men bärarmarnasatt löst!
  • Jonas motor, har gick inte som det brukar, jag sa att kompritionen på ena cylindern kanske försvunnit, Nej det hade ju varit konstigt! bara det att så vare!! ;)
  • Och nu min motor, jag är ju så barnslig! :D

Grabbar lyssna på Pillan! ;)

Haha.. lite kul äre när jag har rätt å grabbarna fel!

Puss på er!

 

 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback