Jajuste!

Tjeena!
Haft lite fullt upp nu i veckan med praktiken och helvetet till försenade bussar.. så har väll varit hemma till åtta tiden på kvällarna! Och i går var jag på Jackens dagis och kollade på Lucia!
Gick ju dör för hundra år sedan känns det som, men i går fick man sig en flash back och det kändes som det var igår man själv stod där och försökte komma ihår alla konstiga ord och alla julsånger!
Guud så jag saknar dagis! Det var ju lixom lite lättare då! ;)
 Var iallafall ledig i dag, så då tog jag med mig bror hem i går och han sov kvar! Så i dag har vi druckit varm choklad hos morsgumman min, sen har vi åkt pulka med far! :) MYS!! :D
Är det en halv miljon stavfel så är det så att jag gjort nagelförlängning i onsdags och inte riktigt vant mig än! ;) haha..
 
Bjuder på lite bilder från i går & Idag! :)
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback